Известие

Collapse
No announcement yet.

Докарване на 159 от Европата...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от DiStefan0 Покажи съобщение
    Кире,
    Съгласен съм .. обаче колко сме тука дето сме заделили 15-20 бона за кола ? Повечето сме до 10-на хилки ...

    .. за 159 да строшиш 2 бона разходи по докарване е безмислено ... впрочем както и за всяка Алфа.
    Абе не знам дали повечето са до 10-ина хилки, ама Кики е прав че в темата за обявите масово се коментират ТИ-ки у Германия и не знам кви 159-ки дето в европа гонят 10К евро.
    И за второто не съм съгласен - в западна европа Алфи произведени 2010-2011 дето се продават за по близо 15 К евро колкото искаш. Включително има и 159-ки такива - серия 3. Така че ако някой е решил да си вземе такава кола, която смята после да кара повече време и по-дълго да е него, а не след 2 години да я хвърля, по-скоро си заслужава да даде някой лев повече за да иде да я види. Тъй че е малко относително колко пари си заслужават за внасянето на "всяка Алфа"


    Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
    Правил съм всичките тези неща, за които говорим и точно за това не бих ги правил отново - просто не ми харесва този начин
    Мене ако питаш, таа китна страна е пълна с хора които гледат от всяко нещо да измизерстват и то не защото им се налага или защото нямат възможност за нещо повече, а защото просто така им харесва Кефи ги Ма тва е друга тема.
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

    Comment


    • #32
      Киро, презумцията (а и всеобща заблуда), когато някой тръгне да носи кола отвън, е, че разходите трябва да са минимални. Иначе можеш да намериш нещо с надежден произход, състояние и история и тук, но на по-висока цена. Аз лично втори път залагам на второто и за момента не съм останал разочарован, но това е отделна тема.
      Реално погледнато, ако не държиш ти да я пипнеш лично колата, по-изгодно ще ти е да платиш на някого да ти я докара. Вместо да даваш 1500 лв за твоите разходи, ще дадеш 800+ още там някъде на човека за докарването. Ти ще си ядеш в ресторанта, а този някой ще яде и спи където и каквото си иска.
      Напълно споделям философията ти, че не бива да се стиска човек, тръгнал за кола за тея пари, освен ако не е търговец. Както и това да не тръгваш сам на такова пътуване.
      При всички положения ти желая успех и късмета да откриеш най-добрия екземпляр!
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
        А ти ходи ли да го оглеждаш и да го избираш?
        Обиколи ли други две-три коли в района?
        Пазарува ли там, спа ли там, яде ли там?

        То е ясно, че за можене - може!
        Ама тук въпроса е безкрайно елементарен - защо всички цепят стотинката на две, като са тръгнали да харчат хиляди левовое?
        Ти си пуснал темата и тя е "Докарване ...". Аз споделям реално колко съм платил. Колата я купи мой приятел, който живее там, от частна обява, от немец, с ясна история и т.н. Само да ти споделя, че докато попаднем на въпросното нисанче гледахме обяви, и приятеля ходи на 4 огледа. Това във времето представлява 3 месеца. И не на последно място такива нисанчета тук има по авто-моргите, пардон, авто-къщите за по 3000 - 4000 лв. На мен ми излезе 6300. Това е стойността на колата закупена там, докарване да България, регистрация, данъци и техническо обслужване.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS '97 - продадена ...

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от CBET Покажи съобщение
          ...Колата я купи мой приятел, който живее там, от частна обява, от немец, с ясна история и т.н. ...
          Е нормално, ако имаш твой човек там, доверен, който да ходи по огледи на коли от първи собственик, ясно че ше ти излезе по-евтино - горе долу само автовоза и там разходите за огледите Ама ако нямаш човек там и трябва да пътуваш ти, разходите стават други
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • #35
            Момчета, НЕ съм пуснал аз темата - това е отделена част от дискусията в темата за покупка на 159
            Аз бях причината за тази плява, защото задавах въпроси и спорих (както е видно), та за това мнението ми е на първо място
            Както и да е....
            sigpic

            Comment


            • #36
              Аз само споделям опит от първо лице единствено число. Според мен моят вариант излезе максимално изстискан като разходи. Но пък задължително условие е да имаш доверен човек там, който да ходи по огледи и да купи и прибере колата, като се появи това, което търсиш. Ако тепърва ще тръгваш на сляпо с надеждата там нещо да си харесаш и да ходиш по огледи - Kuku е направил доста ясна и според мен правдоподобна сметка.

              Джамбазите са "друга бира" и с тях не трябва да се правят сравнения. Те купуват на едро, за максимум 800-1000 EUR/бр., коли без TUV, размазани, с проблеми и т.н. Смятам всички знаем за какво става дума и няма нужда да изпадаме в детайли.

              Още веднъж - докарване на лек автомобил от Германия до България може да се извърши с платформа/репатрак/автовоз, като цената на този вид услуга е от 700 до 1000 лева (в зависимост от крайните точки). Ако е на ход разходите са около 130 EUR за номера и застраховки + около 50 EUR пътни такси + около 150-200 EUR за гориво + риска от авария.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS '97 - продадена ...

              Comment


              • #37
                Значи,най- ефтиния,ще ти излезе да си търсиш от кола от България.Това да ходиш със самолети или с две коли да гониш михаля е свързано с толкова много обстоятелства,че за да ти се получат нещата всички тези обстоятелства трябва да са на твоя на страна.Обърка ли се нещо,тази кола ще ти излезе златна.Най-добрия и ефтин вариянт е да имаш човек там,който да я огледа и да знае как да са пазари с немците.Може и при огледа да си направите връзка по skype така ще участваш и ти и ще си преценяваш.Хвърлих едно око на ,,сметките ви,, така забрави да си докараш кола.Аз винаги съм смятал разхода на автомобила,който докарвам с един литър отгоре на 100км+ като цяло един резервен пълен резервоар за всеки случай.Не знае път може да е затворен някъде и да се наложи да обикалям, или да объркам пътищата някъде и т.н т.н + което винаги слагам едни най-малко 400 евро към сметката ей така за всеки случай.Не знаеш къде какво може да стане и ако нямаш екстра кинти умираш точно за две секунди.За мен най-добрия вариянт е да имаш човек там и той да ти свърши работата.Като вземи колата и и закачи транзитните,казва ти -Брато чакам те след 2 дена в тоя и тоя град на това и това място,фащаш един автобус за 50-60 евро отиваш и си я докарваш колата.Всичко друго си е търсене на силни усещения.Мойте тарифи са 50 евро на ден+пътните разходи,пускамтия на скайп,ако знаеш 5 думи на английски пазариш се лично ако искаш.Ако е в моя район мога да ти направа и 4 огледа за един ден и пътните да ти стъпат много ефтино,ако колата е на 200-300км ще е един оглед за един ден.Имам мои хора със сервизи,ако държиш на диагностика и да ти я огледат преди да тръгнеш.
                Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 21:17.
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #38
                  А как стоят нещата с докарване на ход от Италия, още ли не се издават транзитни номера за експорт ?
                  Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
                  Alfa 159 2.4 jtdm

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от vencialfa Покажи съобщение
                    А как стоят нещата с докарване на ход от Италия, още ли не се издават транзитни номера за експорт ?
                    От Италия, по новия закон доколкото знам вече можеш да си я докараш на ход с постоянните италиански номера и после да ги пратиш обратно в италия за да се отпише. Няма нужда от транзитни.
                    Само че трябва да й платиш застраховка, пък тя не е като да е без пари
                    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                    Comment


                    • #40
                      Чак пък "да ги пратиш" ...не е...

                      Идваш си със италианските номера, все едно си купуваш от Бургас например, след което отиваш в КАТ с преведен договор за покупка, замяна или какъвто и да е друг договор за придобиване на 159-ката.Мисля имаше и декларация попълнена и подписана пред нотариус(но не съм сигурен, четох наредбата юли месец 2014 година и съм я позабравил) .

                      След което следва регистрацията.
                      За автомобили с изтичащ или изтекъл срок на техническия преглед( но това ще е за докараните с автовоз иначе не виждам как ще дойде на ход от Италия без технически преглед) се преминава и технически преглед със съответната такса.

                      При регистрация КАТ ти свалят номерата и ги унищожават(не пише какво правят с тях, може и да ги връщат служебно, но едва ли), като уведомяват съответните органи(най-вероятно на Пътна полиция) в съответната държава по последна регистрация -Италия да кажем, че я регистрират в България, да бъде свалена от регистрация в Италия.

                      Проблемът е, че доколкото знам от мой познат Т'алянците ги е страх да си дават автомобилите на чужденци с т'алянските регистрационни номера и все мрънкат/препеликват да се снема от регистрация в Италия и купувача да се оправя без техните номера, ако ще да си наема цял автовоз ...
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • #41
                        В нашия КАТ :
                        - носиш докиментите + ксерокопия на всичките
                        - преди КАТ правиш гражданска и плащаш Екотакса
                        - договора от физическото лице - преведен и легализиран - 1 страничка - 3 изречения - 15 лв - за 30 минути
                        - легализирания докимент - при шефа на КАТ - в нашия случай Бекяров (кисел като лимон) - подписва го, че разрешава регистрация и обратно на гишето
                        - от гишето се дава въпросната ДЕКЛАРАЦИЯ - която попълваш, с което удостоверяваш, че на еди коя си дата в еди коя си държава, от еди кой си си купил кола с номер на рама еди коя си и по-долу се описва как е влязла колата в БГ - ако е на самоход е ясно, ако е на автовоз - номера на автовоза

                        Останалото е ясно нататък.

                        Сега по принцип в София се минава и без простотии като легализация, а и не само в София, ама ние в Пазарджик сме си още 85 година комунизъм.

                        Ако некой не знае - при сключване на гражданска за нововнесен МПС задължително искате отстъпка от ЕКОТАКСАТА за същия - имате това право и повечето го предлагат, но си мълчат !!! Минимума, който може да изкрънкате е 20 лв. Бъдете нахални и Вие.

                        И за последно апел към всичи - за Бога бъдете учтиви и възпитани в разговора си със служителите на такива органи като КАТ и МВР, но не позволявайте да ви правят на идиоти. Гражданинът е РАБОТОДАТЕЛ на тези чиновници. Неговата заплата зависи от ВАС !!!
                        Last edited by DiStefan0; d.m.y г., 16:45.
                        Alfa Romeo JTD - powered by 140 Монтански бизоня

                        Comment


                        • #42
                          Благодаря за отговорите !
                          Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
                          Alfa 159 2.4 jtdm

                          Comment


                          • #43
                            Абе колеги досега бяхте само заблудени мечтатели,сега вече сте и фантазиори джамбази,Другото Бекяра е един от наи грамотните мъже в кат Пазарджик ,грамотен си беше едно време,и сега си е същия,ако е кисел,сигурно понеже не понася смешници.Има ли поне един от вас кадето е докарал,не кола,колело от Италия и да ви светне как става,та да не пишете глупости.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                              Абе колеги досега бяхте само заблудени мечтатели,сега вече сте и фантазиори джамбази,Другото Бекяра е един от наи грамотните мъже в кат Пазарджик ,грамотен си беше едно време,и сега си е същия,ако е кисел,сигурно понеже не понася смешници.Има ли поне един от вас кадето е докарал,не кола,колело от Италия и да ви светне как става,та да не пишете глупости.
                              Ми светнини де,за да не се излагаме.
                              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                                Абе колеги досега бяхте само заблудени мечтатели,сега вече сте и фантазиори джамбази,Другото Бекяра е един от наи грамотните мъже в кат Пазарджик ,грамотен си беше едно време,и сега си е същия,ако е кисел,сигурно понеже не понася смешници.Има ли поне един от вас кадето е докарал,не кола,колело от Италия и да ви светне как става,та да не пишете глупости.
                                Пак ли си преял с макарони бе?
                                Всяка година те нема по неколко месеца у форума и после се включваш за неколко седмици .. и после пак зачезваш ..
                                Не знам кви апчета са ти изписали ама поне си ги вземай редовно.
                                Alfa Romeo JTD - powered by 140 Монтански бизоня

                                Comment

                                Working...
                                X